OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU NABORU WNIOSKÓW
W związku z realizacją projektu pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina” w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Wójt Gminy Żegocina ogłasza nabór wniosków na usuwanie azbestu z terenu Gminy Żegocina w 2021 roku.
Nabór wniosków odbędzie się w terminie od 28.01.2021 r. do 28.02.2021 r.
Finansowaniu podlegać będą koszty realizacji przedsięwzięć związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów budowlanych zawierających azbest, z nieruchomości położonych na terenie gminy Żegocina, obejmujące:
1) demontaż pokryć dachowych i innych wyrobów zawierających azbest pochodzących z gospodarstw domowych - budynków mieszkalnych, gospodarczych, garaży, wiat itp. określonych w § 2 ust. 2 regulaminu, znajdujących się na terenie gminy Żegocina, ich załadunek, transport i rozładunek oraz unieszkodliwianie na składowisku przeznaczonym do utylizacji odpadów azbestowych, lub
2) usunięcie odpadów zawierających azbest zgromadzonych na posesjach na terenie gminy Żegocina, ich załadunek, transport i rozładunek oraz unieszkodliwianie na składowisku przeznaczonym do utylizacji odpadów azbestowych.
Regulamin realizacji i finansowania projektu pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina” , a także obowiązujące wzory wniosków stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Formularze wniosków oraz załączników można również pobrać w Urzędzie Gminy Żegocina adres: 32-731 Żegocina 316.
Wójt Gminy
Wojciech Wrona
Ponadto informujemy, że projekt pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina” w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, kończy się w 29.08.2021r. W związku z powyższym prace związane z demontażem i usunięciem odpadów zawierających azbest muszą zostać wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2021r.