Analiza techniczna dla mieszkańców projektu OZE - zmiana terminu podpisywania umów.

Informujemy, że osoby, które zgłosiły chęć udziału w projekcie instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE), obejmującym m.in. systemy fotowoltaiczne (PV) i magazyny energii w ramach działania B.2.2.2,  mogą teraz podpisać umowę na wykonanie analizy technicznej w Urzędzie Gminy.


Inspekcje techniczne, które ocenią możliwości montażu instalacji OZE na Państwa posesjach, stanowią istotny element realizacji projektu. Pozwolą one nie tylko zweryfikować możliwości instalacyjne urządzeń OZE, ale również zebrać kluczowe dane techniczne niezbędne do dalszej oceny wniosku aplikacyjnego.


Inspekcje będą przeprowadzane dla fotowoltaiki i magazynów energii.


  W dniach od 8 - 13 listopada 2024 r. w Urzędzie Gminy w sali konferencyjnej (parter budynku)  w godzinach od 9:00 - 14:30, można podpisać umowy na wykonanie inspekcji technicznych.


Dodatkowe informacje dotyczące procedury podpisywania umów oraz kolejnych etapów projektu uzyskają Państwo, kontaktując się z infolinią Doeko Group Sp. z o.o. pod numerem telefonu: 12 446 42 97.


W załączeniu wzór umowy, który będą Państwo podpisywać. Prosimy obowiązkowo zapoznać się z nią. Do umowy należy dostarczyć załączniki zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy.

 

Obowiązkowym elementem jest posiadanie potwierdzenia prawa własności.

Koszt inspekcji jest zgodny z załącznikiem nr 1 do umowy.

Załączniki:

Lp. Nazwa załącznika Pobierz
1 5 Umowa_20241104111544.pdf
Kategorie
Komunikaty