W związku z realizacją projektu pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina” w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Wójt Gminy Żegocina ogłasza nabór wniosków na usuwanie azbestu z terenu Gminy Żegocina w 2023 roku.
Nabór wniosków odbędzie się w terminie od 11.04.2023 r. do wyczepiania limitu środków finansowych przeznaczonych na ten cel, jednak nie dłużej niż do 31.05.2023r.
Finansowaniu podlegają koszty realizacji Projektu z nieruchomości położonych na terenie gminy Żegocina, obejmujące usunięcie odpadów/wyrobów zawierających azbest, zgromadzonych na posesjach na terenie gminy Żegocina, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz unieszkodliwianie na składowisku przeznaczonym do utylizacji odpadów azbestowych, pochodzących z gospodarstw domowych - budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielolokalowych, budynków gospodarczych, garażowych i wiat, budynków rekreacji indywidualnej, tymczasowych obiektów budowlanych, obiektów małej architektury służące utrzymaniu porządku.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Regulamin realizacji i finansowania projektu pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina”, a także obowiązujące wzory wniosków stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Formularze wniosków oraz załączników można również pobrać w Urzędzie Gminy Żegocina adres: 32-731 Żegocina 316 pok. 19 (II piętro) w godzinach pracy Urzędu.
Wójt Gminy
Wojciech Wrona
Ponadto informujemy, że projekt pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina” w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, kończy się 30.06.2023r., w związku z powyższym odbiór odpadów/wyrobów zawierających azbest od właścicieli nieruchomości oraz ich przekazanie na składowisko odpadów niebezpiecznych musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do 15 czerwca 2023r.