Urząd Gmina Żegocina informuje, że w przypadku wystąpienia awarii na zamontowanej instalacji w ramach projektu pn. „Partnerski Projekt Budowy Instalacji Źródeł Energii dla Gmin Województwa Małopolskiego” w ramach działania 4.1. zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii, poddziałanie 4.1.1. rozwój infrastruktury produkcji energii ze źródeł odnawialnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Beneficjent może zgłosić taką sytuację pracownikowi Urzędu Gminy pod numerem tel.: 14 6484537 lub bezpośrednio do firmy Wykonującej montaż instalacji poprzez wiadomość e-mail, wysyłając formularz zgłoszeniowy lub szczegółowy opis awarii.
Poniżej przekazujemy Państwu adresy, na które należy zgłaszać awarie:
1. INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH:
Zgłoszenie mailowe na adres:
serwis@sanito.pl; wojciech.harkiewicz@sanito.pl; andrzej.placzkieiwcz@sanito.pl
w załączniku formularz zgłoszenia: 1 FOTOWOLTAIKA – ZGŁOSZENIE AWARII
2. INSTALACJE SOLARNE:
Zgłoszenie mailowe na adres:
w załączniku formularz zgłoszenia: 4 SOLARY – ZGŁOSZENIE AWARII
WAŻNE: Wszystkie zgłoszenia proszę kierować do wiadomości:
DOEKOGROUP na adres: awaria@doekogroup.pl
Urząd Gminy w Żegocinie na adres: fundusze@zegocina.pl
Załączniki:
Lp. | Nazwa załącznika | Pobierz |
---|---|---|
1 | 20210528112459_1 FOTOWOLTAIKA - ZGŁOSZENIE AWARII.pdf | |
2 | 20210528112459_4 SOLARY - ZGŁOSZENIE AWARII.doc |