W związku z realizacją projektu pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach 5. Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – SPR, Wójt Gminy Żegocina ogłasza nabór wniosków na usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina w 2019 roku.
Nabór wniosków odbędzie się w terminie od 06.08.2019 r. do 20.08.2019 r.
Finansowaniu podlegać będą koszty realizacji przedsięwzięć związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów budowlanych zawierających azbest, z nieruchomości położonych na terenie gminy Żegocina, obejmujące:
1) demontaż pokryć dachowych i innych wyrobów budowlanych zawierających azbest pochodzących z gospodarstw domowych - budynków mieszkalnych, gospodarczych, garaży, wiat itp. określonych w §2 ust. 2 regulaminu, znajdujących się na terenie gminy Żegocina, ich załadunek, transport i rozładunek oraz unieszkodliwianie na składowisku przeznaczonym do utylizacji odpadów azbestowych,
2) usunięcie odpadów zawierających azbest zgromadzonych na posesjach na terenie gminy Żegocina, ich załadunek, transport i rozładunek oraz unieszkodliwianie na składowisku przeznaczonym do utylizacji odpadów azbestowych.
Regulamin realizacji i finansowania projektu pn. „Usuwanie azbestu z gospodarstw domowych z terenu Gminy Żegocina”, a także obowiązujące wzory wniosków stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Formularze wniosków oraz załączników można również pobrać w Urzędzie Gminy Żegocina adres:
- 32-731 Żegocina 316 pokój nr 10.